Det gick bra i Mjölby!

Hund / Mjölby, dogs, hundliv, hundutställning, ssrk, ssrkmjölby / Permalink / 0
Vilken dag det blev i Mjölby. ☺️

Domare: Michael Gruber 
82 anmälda i rasen. 
 
Jag (klanten själv) lyckades att stuka foten rejält i Torsdags så jag fick fixa handler till utställningen. Självklart ställde Micke och Carina upp! 😍 Stort tack! Jag hade även Fanny med mig så hon lite spontant kom till oss den helgen. Och hon var en pärla då jag inte kunde gå eller göra så mycket. Tack för det! ❤ 
Fanny fick även vara me doch ställa hundar i Mjölby, tror det gjorde hennes dag! 😍
 
Cava blev 2a i ÖKL (13 anmälda öppenklass tikar) och slutade sedan som 4a i bästa tik! Helt underbart! Hon fick även en toppen kritik. 
 
Jocke blev 3 i sin klass. Men han fick vara med i Uppfödargrupp.
Och där slutade dom som BIS uppfödare. ✨ 
 
Tack hela gänget som var där för en super dag!! 💖
 
(null)
 
(null)
Cava (Caci's Shine Your Light). 

(null)
 

(null)
 



(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
Frär mer resultat. Se på Caci's hemsida här: https://cacis.se/
Till top