Då var 100%iga mammaledigheten över

Allmänt, William / baby, babyboy, dad, family, happy, kids, life, love, mama, mom, momblogger, momlife, mommy, mother, motherhood, timetoworkonmonday / Permalink / 0
IDAG är sista dagen som jag är 100% mammaledig.
PÅ måndag kommer jag börja jobba deltid.
3 dagar i veckan i några veckor, sen går jag tillbaka på 100%.
Det ska bli skönt med en liten mjukstart och skönt för Mattias med en mjuk ”avslutning” innan han går hem på pappaledigt! 😍


Hur det känns?
Blandade känslor, ja. Men samtidigt ska det bli skönt med lite vardagsrutiner igen. Jag ska även få en ny roll när jag kommer tillbaka. 🤩 Jag hoppas jag vet vad jag ger mig in på, men det är det som alltid är lika spännande med nya saker! Skräckblandad förtjusning helt enkelt 😍😲😍😇😄😜


Hoppas alla får en toppen helg!
Puss på er!
 
 
Till top