V6

Allmänt / William, dagar, day, days, februari, hundar, träning, vecka, vecka6 / Permalink / 0
Hej Tisdag. 
Tänka sig att det redan är dag 2 på denna vecka. 
 
Och vet ni vad.. Jag insåg i Söndags att jag börjar jobba om en månad. 😒
Blandade känslor, men samtidigt skönt att få göra något annat på dagarna. Jag blir så rastlös.. Promenader, leka på babygym, öppnaförskolan osv. Typ samma saker dagarna ut och in. Nu ska ni inte misstro mig att jag INTE VILL vara hemma med W. Han är världens snällaste och raraste bebis. Och vi myser dagarna långa. Men även en mamma behöver göra lite annat. 😏
 
 
Såhär ser våran vecka ut. 
 
Vecka 6. 
  • Måndag - Promenad med hundar och bebis
  • Tisdag - Hundträning, och ev cykeltur med hundarna.
  • Onsdag - Babymassage 09.30, sen besöka farmor och farfar i Hällefors
  • Torsdag - Babysim 17.10
  • Fredag - Cykeltur med hundarna(?)
  • Lördag - Borlänge med Jocke
  • Söndag - Cykeltur/Skogspromenad
 
Hur ser eran vecka ut?
Till top